Profesjonalizm nie wynika tylko z kompetencji.
Prawdziwy profesjonalista to technik,
który w swoją pracę wkłada serce
David H.Maister

Kancelaria MAKSYMA

Od ponad 20 lat świadczymy kompleksowe usługi w zakresie księgowości, kadr i płac oraz doradztwa podatkowego i gospodarczego.
Tworzymy rozwiązania pozwalające naszym klientom działać skuteczniej i wydajniej.

Geneza nazwy

Maksyma (inaczej aforyzm, sentencja) reguła, zasada postępowania, ogólne prawidło moralne sformułowane w sposób zwięzły i stylistycznie dobitny, zwykle w jednym zdaniu, np. „mowa jest srebrem, a milczenie złotem”. /źródło: Encyklopedia PWN

Polskie słowo wywodzi się ze średniowiecznej łaciny i kojarzy się z mądrością, wartościami i zasadami. To stało się inspiracją dla nadania nazwy Kancelarii 23 lata temu.

Historia MAKSYMY

Kancelaria MAKSYMA powstała we wrześniu 1989 roku. Początkowa siedziba mieściła się w nieistniejącej obecnie kamienicy, przy ul. Hożej 1A.
Od 1995 roku siedziba Kancelarii mieści się na Powiślu - najpierw przy ulicy Fabrycznej 28/30, a obecnie przy ul. Przemysłowej 30

Stan aktualny

Obecnie Maksyma jest firmą cenioną na rynku , świadczącą wysokiej jakości usługi księgowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kancelarię tworzy znakomity zespół profesjonalistów.

Misja

Naszą misją jest usprawnianie działania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez efektywne doradztwo i profesjonalny outsourcing księgowy. Pragniemy sprostać wszelkim wymaganiom naszych klientów poprzez dostarczanie im usług najwyższej jakości.

Wizja i cel

Celem naszych dążeń jest zdobycie silnej pozycji rynkowej i znalezienie się w czołówce firm, świadczących usługi księgowe oraz doradcze dla małych i średnich przedsiębiorstw w obrębie województwa mazowieckiego. Pragniemy, aby Kancelaria Maksyma była postrzegana jako firma wyróżniająca się najwyższą jakością, skutecznością i profesjonalizmem. Jednocześnie chcemy stać się najnowocześniejszą i najbardziej innowacyjną firmą świadczącą outsourcing procesów księgowych w Polsce.

Nasze zasady i wartości

  • Klient jest naszym partnerem
    Pragniemy, aby klient traktował nas jako partnera w prowadzonej przez niego „grze” zwanej dalej działalnością gospodarczą. Jedynie działanie partnerskie oparte na daleko idącym zaufaniu daje najlepszy efekt ekonomiczny.
  • Dialog i dobry kontakt z klientem
    Dużo czasu poświęcamy na merytoryczne rozmowy z naszymi klientami i czas ten jest dla nas najważniejszym elementem budowania dobrej współpracy. Staramy się rozumieć problemy klientów i być dla nich mocnym oparciem w realizacji nawet najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych przedsięwzięć gospodarczych.
  • Jakość
    Pracownicy Kancelarii wkładają dużo pracy, by zapewnić dobrą jakość wykonywanych usług. Wychodzimy z założenia, że dobrze wykonana usługa daje naszemu klientowi pełne bezpieczeństwo i komfort działania, co w efekcie końcowym oszczędza jego czas i pieniądze.
  • Spełnianie potrzeb klienta
    Jesteśmy elastyczni i staramy się dostosować do indywidualnych potrzeb i wymagań każdego klienta.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
    Wszelkie działania gospodarcze wymagają fachowej oceny i spojrzenia na nie od strony prawnej, księgowej i podatkowej. Dbamy o to, aby każdy problem naszego klienta był przez nas dostrzegany, odpowiednio oceniony i wspólnie z klientem rozwiązany.
  • Sukces naszego klienta – naszym sukcesem
    Cieszą nas sukcesy naszych klientów. Jeżeli w osiąganiu sukcesów klient współpracuje ściśle z Kancelarią, to jest to dla nas największą satysfakcją.
  • Profesjonalizm i pasja
    Pracownicy Kancelarii są profesjonalistami i ciągle doskonalą swoje umiejętności zawodowe. Nasz zespół wykonuje swoją pracę z dużą pasją.
  • Lojalność
    Nasz zespół charakteryzuje lojalna postawa zarówno wobec kierownictwa firmy jak i klientów. Nie boimy się mówić o rzeczach trudnych, konfliktowych. Zawsze mamy na uwadze dobro naszych klientów.
  • Odpowiedzialność
    Od początku naszej działalności umowy podpisywane z klientami zawierają postanowienie, w którym przyjmujemy odpowiedzialność wynikającą z przepisów karnoskarbowych za ewentualne nieprawidłowe wykonanie naszej usługi. Żadne jednak zapisy w umowach nie oddają w pełni naszego wewnętrznego poczucia odpowiedzialności za prawidłowość naszych działań na rzecz klientów.
  • Ciągłe doskonalenie
    Staramy się, aby Kancelaria była prawdziwą organizacją uczącą się. Dbamy o to, aby nasze działania były coraz skuteczniejsze i lepsze. Obserwujemy naszą pracę, identyfikujemy nieprawidłowości i na bieżąco je korygujemy.